15 April............GumbiRa nya aku...huhu

Hari ni best sgt utk aku...blogger-emoticon.blogspot.com...huhu...wlupun bfday aku kemarinblogger-emoticon.blogspot.com...hari ni tetap yg paling happy utk aku.... Rasa happy smpai x tido 1 hr...tepat kul 00.00 ,15 April, aku mcm x sabar tunggu kul 6 pg..ntah la..apa yg best sgt smpai aku x blh tdur mlm dan menghabiskn masa dpn laptop...bila kul 6, aku trus rasa oksigen pagi yg baru...hihi....Sbenarnya mlm sebelum berakhir nya my day, aku sdh wat benda yg selama ni aku x pernah buat... Selama ni aku xda kekuatan utk lakukanblogger-emoticon.blogspot.com...Selama ni jg aku ckp, aku xkn wat benda tu...blogger-emoticon.blogspot.com Ntah dr mana dtg nya semangat pada hari jadiku, akhirya aku lakukan..AKU BERJAYA LAKUKANblogger-emoticon.blogspot.com...hahaha...bila berjaya buat, aku rasa best gilakkkkkkkkkkkk!!! Aku sendri x sangka yg aku blh buat..... blogger-emoticon.blogspot.com rupa2 nya...perkara itu sebenarnya TERAMAT MUDAHHHH!!!!! napa la aku x wat dr dlu lagi aaablogger-emoticon.blogspot.com ..... Huhuhuhu.tp xpa......bila sdh buat...BEST!!!!!! dan hari ni jg...aku rasa aku sdh jadi nooRul yg baru...yihhhaaaaa....mungkin perkara yg aku buat tu, ada kwn2 yg bantah....blogger-emoticon.blogspot.com...speseli my superb beshy frenz (wlupun dorg x taw apa yg aku buat + msti x sangka aku sdh lakukan, sowie frenz, bkn x ikut + x minta nasihat kamoo, cuma kali ini aku patut wat keputusan sendri...huhu ) ..tp..aku rasa aku berbangga atas kejayaan aku itoooo.....huhu..bg aku jg itu kejayaan besar utk diri aku ketika ini....huhu..kiranya..KEJAYAAN itu hadiah utk diri ku sendri....blogger-emoticon.blogspot.com Bila aku sedar aku sdh berjaya lakukan......Aku rasa lapangggggg sgt......hahaha...luasssss rasanya..............blogger-emoticon.blogspot.com terasa semua yg ada rsa lagi ringan...kapala huts pun x berat lagi....paling penting...."nyawa no.6" pun lagi ringannnnn...my hp lorh.....(wlupun x berat pon)...my laptop also..huhu...Mayb, pada mereka yg taw perkara yg aku wat tu, mesti tnya2 napa aku semudah itu blh lakukan..huhu.... Ntah la..aku xda jwpn utk soalan itu dan utk persoalan2 len......cuma yg pasti...aku x perlu rasa bimbang lagi...x perlu rasa susah hati lagi...x perlu rasa sedey lagi....paling penting, aku x kan cederakan hati sendiri....blogger-emoticon.blogspot.com tu la sebaik2nya kn....... dan utk smua kwn2.....aku maw kamoo taw....blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comAKU HAPPY skrg........ blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com dan tidak sapa taw apa aku lakukan itu....hihihihihiblogger-emoticon.blogspot.com

0 comments:

 

Copyright © 2010 Keep shining, keep smile!, All Rights Reserved. Design by DZignine