cuti...cuti....cuti....alahai cuti....



em.......cuti cuti.........


cuti bosan??boring???


alahai cuti....


nti bila x cuti, tehegeh2 nk cuti....


ni bila da cuti......mcm ni la....bosan...boring...


huhuhuhuhuhuhuhu...


actually aku baru ja hbs becuti walaupun cuti ku blum hbs lagi....


hehhehehehe...


ala bukan jauh pun....setakat cameron highland sabah je....


hehehehhehe.....


d kundasang, ranau ja...


jln ngan family+kazen best jg....


hehehe




ni gmbr eksen aku ngan kazen2 aku..hahaha....ni baru 1/8 cucu2 nenek aku....ada lagi yg tinggal kat rumah tu...x d bawa atas alasan masih kecil..hahaahhaa...pdn muka....ni antara cucu2 nenek yg paling menonjol...hehe..menonjol dr segi begmbr..wakakakak....








actually kami pi sini mau berendam d hot spring ranau....tp gmbr2 d kolam x d ambil atas sebab semua bz berendam..hahahhaha....


hahahhaha...jiji...sdh2 la tu wat trep muka cute...
ni antara kazen2 yg aku rapat....
huhuhuuuu....
Read more

sensitiviti hati.......

  • 10:43:00 PG
  • 3 comments

Alangkah baik nya kalau aku berjaya membuangkan perasaan hati,
mampu melontarkan sejauh-jauhnya emosi ini,
boleh melenyapkan semahu-mahunya isi naluri,
dapat menghapuskan segala-galanya rasa tribulasi....
sebab aku tidak mahu bersedih...
tidak mahu melihat apa terjadi...
tidak mahu mendengar bunyi simpati.....
tidak mahu memegang kata janiji.....
tidak mahu menghidu cacian keji....
agar aku boleh hidup begini,
dengan keyakinan diri,
senyuman sinis.....
tanpa sekelumit perasaan di hati
mengabaikan segala pandangan peribadi.....
namun,
mampukah aku tanpa adanya hati, tanpa adanya emosi, tanpa adanya naluri??
terlalu kontradiksi dengan peribadi.....
-sensitiviti hati, identiti diri, untuk diriku bernama Hayati-
Read more

....aku menunggu.....

  • 8:26:00 PG
  • 5 comments
aku menunggu.....
bila akan tiba masanya....
bila akan tiba waktunya....
bila akan tiba saatnya.....
bila akan tiba detiknya...
turun naiknya cabaran...
rendah tingginya dugaan...
lemah kuatnya kesabaran...
tunggu...tunggu...dan terus ku tunggu....
kerana ku tahu ianya pasti berpenghujung.
-ku pasrah, ku akur-
Oyoie
Read more

balik..balik...dan balik kampung....

  • 10:04:00 PTG
  • 0 comments


hehehhe....


td siang aku g bandar...


beli tiket feri ngan tiket bus......


x sabar nya mau balik kampung...


hihi...


mnhitung hr 22hb nti....


balik!!!!!!!!!!


ni la kampung halaman ku...aku membesar dsni..17thn tinggal sni...pas tu, aku pindah mana2 pun, aku tetap mau kat sni jg..... sebab kampung ni kampung halaman arwah bapa ku....pkcik+mkcik+kazen ku d sni smua nya happening....di snila jg aku jd "org paling kna syg"..hehehe....
ni dpn rumah nenek ku...yg depan sekali tu...rumah kami dluuuu...skrg ni xlg..huhu..klu ada rezki...pindah la balik...
actually ni la kwsn tmpt aku main kecik2 dlu...skrg ni pun sama gak, cuma ahli2 nya da besar, yg tinggal hnya kazen2 aku yg masih kecik je....kami da jd "senior"...padahal kami la pembuli2...wakakaka....
huhuhuhu...
rindunya mau balik....
x sabar....



Read more

balikkkkkk kampunnnngggggg.....................

  • 9:54:00 PTG
  • 0 comments
Read more
  • 6:43:00 PTG
  • 0 comments
i really miZz my frenZ....
really need u'all
sampai bila2 kau tetap kwn aku...
mizZ lots!!!!!!!!!
Read more

1st step.....

  • 12:56:00 PTG
  • 0 comments

i'm ready now.............................
Read more

my 1st blog..

  • 9:01:00 PTG
  • 0 comments
welcome....welcome....welcome.....
Read more
 

Copyright © 2010 Keep shining, keep smile!, All Rights Reserved. Design by DZignine