Sibuk dan Lupa

  • 8:55:00 PTG
  • 0 comments
Aku tiba di rumah dengan senang hati.
Jumpa my mama, my kakak and my all power rangers...
Tenang rasa di hati.

Bila di rumah, jumpa Miyoie..
Then, ayat pertama yang dia cakap...

"bongchu, SORRY la... kek sudah habis...!"

Kek? Siapa buat kek? Kenapa ada kek?

Then, my kakak pun explain...
"Semalam birthday dia la...!"

Hahhhhhh?! Ok, fine! Seriously, aku lupa!!!
Yayyy...macam mana aku boleh lupa? Dia kan cucu pertama lelaki dalam family aku!
Arrggghhhh... dek kesibukan aku sedang membina kerjaya(mungkin) buat aku lupa?
Check reminder dalam handphone...
Ok, tiada! My bad! =,='
Sorry Miyoie, but I already promised to buy a gift for you right?.
"A gift" only, ok?! Hahaha!

Sibuk sangatkah aku sampai aku lupa?
Ehmmmm...
I don't want it to happen again.

0 comments:

 

Copyright © 2010 Keep shining, keep smile!, All Rights Reserved. Design by DZignine