Packing mood!

Cuti panjang sudah bermula.
Seperti rutin tahun sebelum² ni, hujung tahun mesti pergi holiday!

Mood holiday pun sudah tahap melonjak-melonjak. Wohhhhhoooo!!!

Excited sebenarnya. Tapi dalam excited² ada juga part yang boring.
Boring sangat when i should pack all my stuff masuk dalam luggage.
Arghhh, rasa macam semua mahu angkut.
Tapi dengan masa yang makin hampir, nda boleh malas².

Demi mudahkan tugas, mood rajin sedikit pun tiba.
List down apa yang perlu dibawa, tulis, tulis, tulis dan tulis....
Alamak, melebih-lebih aku punya checklist ni.
Aku mahu pergi holiday bukan pindah rumah X_x

Potong yang mana tidak penting. Buat berat luggage ja nanti.
Haish, apa yang susah sangat packing barang ni?-bertanya kepada diri sendiri.
Barang sendiri juga kan!-menjawab sendiri soalan sendiri...
(Ok, it's my bad). At last, aku biarkan juga checklist ni.

Nanti bila malam atau pagi sebelum bertolak, mulalah aku kelam kabut.
Kemudian sempat lagi aku berimaginasi...
Kalaulah bilik ni boleh dilipat, muat² masuk luggage, then sorong! kan senang.
Lagi best bila macam² ada dalam luggage, bawa baju bukan sehelai dua, satu almari!
Siap bawa katil, tilam, bantal sendiri. No worry lah kalau hotel fullhouse, kan ada bawa bilik sendiri. Haha! Ok, ini imaginasi yang sangat melampau.
Tidak pun, kan best kalau all my stuff pandai masuk luggage dengan sendiri.
Contohnya bila aku sebut, terus masuk luggage. Haha....
Ok, ini imaginasi yang sedikit melampau.


As a conclusion... Mahu atau tidak, aku kena pack juga all the stuff!

Ok, mesti semangat!!!

Nota: A bit nervous actually!

1 comments:

{ Penyelusur Kota } at: 17 Disember 2011 pada 5:37 PTG berkata...

bah..nanti balik dari holiday..lg la byk brg yg mo di angkut..hoho

 

Copyright © 2010 Keep shining, keep smile!, All Rights Reserved. Design by DZignine