Spontaneous Thursday |1|

"hijau, purple, pink, biru, hitam, maroon etc..."
"kebaya, baju kurung, kurung moden, baju melayu etc..."
"mahu macam ni, mahu macam tu..."
"tidak mahu begitu, tidak mahu begini..."


Situasi yang tidak dapat dipisahkan buat mereka yang punya gelaran "tukang jahit".

Agaknya aras tekanan amat tinggi mereka alami terutama musim perayaan ini.

Kasihan!
Baiklah, aku cuba memahami situasi ini!

Biarpun dalam hatiku menanggung gelisah...
"Agak-agak bila baju raya aku boleh siap?! "
T__________________T

3 comments:

{ AnNa FaRHaNa } at: 25 Ogos 2011 10:52 PG berkata...

baju sy pun xtaula siap ke tak..sbtu ni bru nak ambik..huhu..

{ Nrul Hearty } at: 25 Ogos 2011 7:17 PTG berkata...

Aha, sama lah kita....
risau ntah apa kejadian baju ku...
T____T

{ FyzaLovato } at: 25 Ogos 2011 8:43 PTG berkata...

malam raya baru siap.. perghh parah ;)

 

Copyright © 2010 Keep shining, keep smile!, All Rights Reserved. Design by DZignine