Simbol Sebuah Kesetiaan!

Fuhh!! Title bukan main lagi hebat....hahaha
Apa dia "simbol sebuah kesetiaan"?
Ehmmm......saya ada terbaca dalam salah satu majalah....
Apabila dikatakan.."Sepasang Sepatu, Simbol Sebuah Kesetiaan"
Sepatu = Kasut = Selipar = Capal = Heels = apa2 sahaja pengalas kaki...

Bila fikir-fikir balik...ada juga betulnya...
Jika kita pakai kasut hijau di kanan, maka hijau jugalah di kiri...
Jika kita pakai sandal biru di kiri, maka biru jugalah di kanan...
atau kiasan kepada kejujuran dan keikhlasan...
sama seperti cakap dan ucap, jangan bersalahan dengan buat dan gerak...
kan..kan..kan....

Fikir betul-betul.....
jika sebelah selipar kita warna kuning, sebelah lagi warna hijau...
Apa akan jadi? match ke?? kena kutuk ada lahhhh...hehehe..

So, lepas ni kalau dapat hadiah kasut, setia sangat la tu agaknya...hahaha..tapi kalau dah dapat, kasut, selepas tu orang tu tak setia...apalagi, lempang je ngan kasut tu semula! hahaha...
(boleh pakai ke idea jahat ni...?hehe)

Ehm...kenapa tidak stokin? hehehe

>heart<
nOorul (",)

2 comments:

{ Encik Kamen } at: 26 Januari 2011 6:27 PTG berkata...

kalau kasut sebelah warna hijau sebelah warna kuning,lepas tu kena kutuk...
tapi sebenarnya masih boleh pakai..
anggaplah kutukan itu satu ujian dan cabaran dalam menempuh cinta.... waaaah...
boleh pakai ke pendapat aku ni?wakkakaka

{ Nrul Hearty } at: 26 Januari 2011 7:12 PTG berkata...

hahaha!! ikut la sapa yg nak ikut pendapat kamu en.kamen....

=)

 

Copyright © 2010 Keep shining, keep smile!, All Rights Reserved. Design by DZignine